فروشگاه اینترنتی بالشت طبی تنفسی زانکو

خرید اینترنتی بالشت طبی تنفسی زانکو

فروشگاه اینترنتی بالشت طبی تنفسی زانکو

خرید اینترنتی بالشت طبی تنفسی زانکو

در مورد بالش طبی

بیشتر ما روی بالش هایی می خوابیم که بسیار کثیف و قدیمی هستند. متخصصان خواب توصیه کرده اند که هر 12 یا 18 ماه یک بار، باید یک بالش جدید بخرید. اگر عمر بالش شما بیش از دو سال است، مطمئنا زمان تعویض آن فرارسیده است.     نه تنها یک بالش کهنه وسیله ای مناسب برای برطرف کردن نیاز شما به خواب مناسب نیست، بلکه این بالش ارزش ابتدایی خود را نیز از دست داده است و می تواند کوله باری از مواد آلرژن مانند قارچ، کپک و گردوغبارهای بسیار ریز باشد که نیمی از وزن بالش کهنه شما را اشغال کرده اند.     خوابیدن روی یک بالش نامناسب می تواند سلامتی شما را به خطر اندازد و شما را به بیماری هایی نظیر تشدید سردردها، بی حس شدن شانه و بازو و خرخر کردن دچار کند. برای جلوگیری از درد کمر و گردن، تنها کافی است کافی است یک بالش بلند زیر سرتان قرار دهید.

بالشت طبی زانکو , بالش طبی زانکو

 بالش های طبی؛ انواع و اقسام  بالش های طبی به ۲ دسته اصلی فوم دار و بادی تقسیم بندی می شوند. توصیه بیشتر متخصصان، استفاده از انواع فوم دار است اما نوع بادی این بالش ها هم به علت حمل و نقل آسان برای مسافرت یا استفاده داخل ماشین بسیار مناسب است. بالش های فوم دار که به نام «بالش های هوشمند» هم معروف هستند، برحسب تغییرات هوای محیط، تغییر حالت می دهند. بگذارید کمی ساده تر برایتان بگویم. اگر از یک بالش هوشمند دور گردن یا زیر سر خود استفاده کنید، آن قسمتی از بالش که گودی گردن تان را پر می کند، برجسته می ماند و سایر قسمت ها (مخصوصا بخشی که وزن اصلی سرتان روی آن است) کمی فرو می رود و بعد از اینکه شما بالش را از زیر سر یا دور گردن تان برداشتید، کاملا به شکل اولیه اش بازمی گردد.

بالشت طبی تنفسی زانکو

  • علی یارمحمدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی